feedburner

Te anunt cand mai scriu ceva?

căutare personalizată

Chinologia lu` Peste Prajit - Part 2

Etichete:

Daca tot m-am apucat de scris despre chinologie,m-am gandit sa mai detaliez niste aspecte... .

Incep cu crescatorii de ciobanesc carpatin.
In ultima vreme exista o multime de certuri mai mult sau mai putin serioase in aceasta lume,certuri in care am fost si eu implicat vreme buna. Nu am de gand sa mai rascolesc rahatul si sa incep sa vorbesc despre ele,cel putin nu inca.
Am insa o problema cu acei crescatori care cred ca daca in viata personala au diverse titluri sau calificari capata automat alt rang in lumea chinologica.
Un exemplu este acela ca atunci cand se ia de exemplu un interviu unui anume X care creste carpatini, acel interviu va suna cam asa :
" Interviu cu dl.ing.prof.univ.const. X".
Mai oameni buni,am fost acuzat ca sunt analfabet si poate multi vor considera chestia cu titluri o frustrare de a mea,chiar si asa... de cand dracu conteaza faptul ca ai 7 facultati cand este vorba despre caini?
Pe bune,nu inteleg! Brusc pentru a creste o rasa,in cazul meu carpatinul,trebuie sa ai studii superioare? Nu cumva vorbim de aceeasi rasa crescuta si mentinuta in timp de catre ciobani? Ce relevanta are faptul ca tu esti inginer si doctor universitar atunci cand vorbim de caini? Habar n-am,dar sincer ma dispera chestia asta.
Cand vorbim de caini,suntem doar niste oameni pasionati care lupta pentru acelasi scop,o rasa cat mai curata,mai pura si mai numeroasa! Poti fi si Einstein,cand vorbim despre caini.. prietene... lasa-ne cu titlurile lui peste prajit. Nu isi au locul.

Hai ca ma aprind.. :) o sa mai scriu cate ceva in curand. Noroc

DiggIt!Add to del.icio.usAdd to Technorati Faves I`m Reading: Chinologia lu` Peste Prajit - Part 2Tweet this!
0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

Trimiteți un comentariu

Testeaza-ti tastatura!Baga un Comment!
Hai... hai ca poti!
Bravoooo!
:)


Copyright ? 2008 Bloggerized by : GosuBlogger
Langit: Designed by Eches Langit Blogger template distributed by eBlog Templates