feedburner

Te anunt cand mai scriu ceva?

căutare personalizată

Notiunea de "familie"

Etichete:

Pentru toti prietenii mei vechi,cei care ma cunosc de cand eram copil, faptul ca acum la 24 de ani am familia mea,copil si mai mult decat atat o casa este imposibilul decenit posibil. Spun asta deoarece oricine ma cunoaste poate afirma cu tarie ca inainte de iulie 2005 cand am intalnit-o pe Alina, orice femeie se combina cu mine se inhama fara sa isi dea seama la un sport extrem,motivul fiind unul simplu, eram la propriu un misogin nenorocit. Si uite totusi ca vorba "lupul isi schimba parul,dar naravul ba" nu se aplica de fiecare data. Eroina principala in aceasta poveste este Alina, sotia mea, cea care a luptat vreme buna pentru a ma tine in frau si in a imi arata ce inseamna de fapt viata, si uite ca a reusit. In iulie 2006 se nastea Thomas, cel care a finalizat procesul de transformare a mea dintr-un vagabont in familist. Anii incep sa treaca, Thomas deja vorbeste ..iar eu incep sa ma intreb unde a disparut vechiul "eu" . Un scandal mai recent cu cineva din lumea chinologica m-a ajutat sa realizez cat de mult m-am schimbat si cat de bine e sa ai acel ceva al tau, in cazul meu familia. Tot aud rahaturi gen : " eu nu sunt gata sa am un copil,o familie .. e prea devreme!" ... cea ce din punctul meu de vedere e un mare bullshit. Nu e nevoie sa fii gata pentru a avea un copil, este nevoie de o forta imensa pentru a creste acel copil si de una si mare mare pentru a intretine o familie. Dar toate aceste "eforturi" sunt rasplatite atunci cand auzi un : "tati, te iubesc!" sau atunci cand vezi cat a crescut copilul tau si cat de mult poate sa iti semene. Pe scurt dragii mei, notiunea de familie nu trebuie sa dispara din capul nimanui, cu toate ca timpul in care traim face ca acest cuvant sa fie unul din ce in ce mai rar folosit, si e pacat. A nu se intelege ca intr-o familie totul e de vis, din contra orice problema fie ea cat de mica are o puetere dubla, pentru ca ceea ce era odata problema mea, acum a devenit problema "noastra" . Astfel cand cineva incearca sa iti faca rau tie, face de fapt rau intregii familii, dar si aici exista o compensare,pentru ca unde`s doi.. puterea creste.

DiggIt!Add to del.icio.usAdd to Technorati Faves I`m Reading: Notiunea de "familie"Tweet this!
0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

Trimiteți un comentariu

Testeaza-ti tastatura!Baga un Comment!
Hai... hai ca poti!
Bravoooo!
:)


Copyright ? 2008 Bloggerized by : GosuBlogger
Langit: Designed by Eches Langit Blogger template distributed by eBlog Templates