feedburner

Te anunt cand mai scriu ceva?

căutare personalizată

Thomas

Etichete:

Si daca tot am vorbit despre familie, este momentul sa vorbesc si despre Thomas. Imi aduc aminte bine, venisem de la sala si Alina ma astepta in camera cu o mimica putin surprinsa,vesela si in acelasi timp ingrijoarata si mi-a spus simplu :" Danny, cum ai reactiona daca ti-as spune ca vei fi tatic?" .. m-am uitat la ea in mana am vazut testul de sarcina. Era deja totul sigur, urma ca eu, Daniel Milea sa devin tatic. 9 luni mai tarziu pe 26 iulie am avut parte de prima alarma falsa, dar multumesc lui Dumnezeu am avut mereu prieteni buni, si mi-au fost alaturi si in acele momente. Daca pe 26 iulie a fost o alarma falsa,pe 28 lucrurile stateau cu totul altfel, doctorul o chemase pe Alina la cezariana. Era deja totul sigur, la acea data Thomas urma sa vada lumina pentru prima oara. Eram in fata maternitatii alaturi de mama mea si de bunul meu prieten Victor si sora Alinei, Mihaela. Stateam ca pe ace,stiind ca inauntru se intampla un lucru mare... brancardierul,cu care ma imprietenisem iesea afara mereu si imi spunea ce se intampla... am ascultat interesat si ingrjiorat pana cand a iesit afara cu un zambet larg pe buze si mi-a spus :" Bravo baaaaa, ai un baiat de 3 kile juma!" ..a fost momentul cand doar cineva are un copil poate sa inteleaga, mi-a fugit pamantul de sub picioare,am inceput sa rad plangand, tremuram din toate cele si mi-am sunat rudele si prietenii. Am urcat imediat dupa operatie sus pentru a-mi vedea copilul,si acum urmeaza o alta intortochere de sentimente pentru ca ma uitam la Alina care tocmai suferise o cezariana,si iti puteai da seama cu ochiul liber ca a trecut printr-o operatie grea... si Milea Thomas Marian, copilul meu. Aici il puteti vedea la 45 de minute dupa nastere,prima lui poza,si prima intalnire cu mine,tatal lui.


Probabil momentul in care afli ca esti tata si cel in care iti tii copilul pentru prima oara in brate sunt cele mai frumoase momente pe care le poate trai un barbat intr-o viata de om.
Am plecat dupa aceea sa fac ceea ce face orice barbat dupa ce afla ca are un copil... m-am dus sa imi cinstesc prietenii. Tin sa la multumesc lui Andrei,Cristi,Speedy,Victor,Sebi,Kiki,Claudiu,Aspirina si celorlalti care mi-au fost alaturi in acea zi, a fost cea mai frumoasa zi din viata mea.

Timpul a trecut, Thomas are 2 ani jumatate, vorbeste si este cu siguranta cel mai nebun si rau baiat din cati exista... la 2 ani jumate se catara,bate si strica tot. Dar a invatat si sa isi exprime sentimentele,astfel anul asta de Craciun l-am putut auzi spunand :" Tati, te ubesc!" . E un suflet mic care de fapt conduce familia,pentru ca el este cel care ne face atat pe mine cat si pe Alina sa luptam pentru a-i oferi tot ce merita un copil,nu stiu daca pot spune mai multe decat... el e Thomas!

Photobucket

DiggIt!Add to del.icio.usAdd to Technorati Faves I`m Reading: ThomasTweet this!
1 comentarii:
gravatar
Anonim spunea...
15 februarie 2009 la 19:12  

Tot ce pot sa zic : SPER ca voi trai sentimentul de tata candva, la timpul lui... Poate atunci as intelege cum este viata cand te nasti a doua oara cu copilul tau in brate!
Multa dragoste si sanatate!

Trimiteți un comentariu

Trimiteți un comentariu

Testeaza-ti tastatura!Baga un Comment!
Hai... hai ca poti!
Bravoooo!
:)


Copyright ? 2008 Bloggerized by : GosuBlogger
Langit: Designed by Eches Langit Blogger template distributed by eBlog Templates