feedburner

Te anunt cand mai scriu ceva?

căutare personalizată

La Multi Ani ALINA!

Etichete:

Ziua femeii pe care o iubesc. Alina face astazi 26 de ani. Iti spun in mod public ca te iubesc si esti cel mai bun lucru din viata mea. Ai suportat multe alaturi de mine, ne-am mai ciondanit.. ne-am impacat, dar intotdeauna ai avut grija sa ma faci fericit si sa nu imi lipseasca nimic. Iubita mea iti urez ca de ziua ta sa ai parte de cea mai frumoasa zi din lume, fie ca povestea ta sa se termine cu bine si sa aflam o veste buna azi. La multi ani alaturi de mine,Thomas si Ioana. Chiar daca unii au incercat sa ne faca sa parem de 2 lei, sa stii ca toata lumea care ne cunoaste stie ca suntem o familie unita si ca luptam amandoi si facem ORICE pentru ca acestei familii sa ii mearga bine. Suntem impreuna la bine si la rau, te iubesc Alina. La multi ani! :*


LATER EDIT : GATA, A PRIMIT CEL MAI FRUMOS CADOU DE ZIUA EI!!!!!!!

DiggIt!Add to del.icio.usAdd to Technorati Faves I`m Reading: La Multi Ani ALINA!Tweet this!
1 comentarii:
gravatar
Anonim spunea...
10 martie 2009 la 13:26  

Felicitari!
De acum distractie ca cele nasoale v-au ajuns.
Adi

Trimiteți un comentariu

Trimiteți un comentariu

Testeaza-ti tastatura!Baga un Comment!
Hai... hai ca poti!
Bravoooo!
:)


Copyright ? 2008 Bloggerized by : GosuBlogger
Langit: Designed by Eches Langit Blogger template distributed by eBlog Templates