feedburner

Te anunt cand mai scriu ceva?

căutare personalizată

Ciobanesc Corb

Etichete:

Pana mai ieri nebagat in seama de nimeni in mod oficial, astazi deja ciobanescul corb starneste curiozitatea multor oameni. Spun asta dupa ce am realizat ca foarte multi vizitatori ajung pe blogul meu cautand pe google "ciobanesc corb". Alt lucru care ma face sa afirm asta, este faptul ca Dog Magazin a inceput deja sa publice articole despre acest minunat caine romanesc.

As putea incepe iar sa insir cuvinte de lauda pentru ciobanestii romanesti, dar... cred sincer ca acesti caini isi fac reclama singuri. Sunt prietenii nostri, paznicii nostri, parte din familia fiecarui proprietar de ciobanesc romanesc. Mai jos atasez articolul din Dog Magazin ( cumparati REVISTA), sper sa va fie de folos. Promit sa va tin la curent de fiecare data cand aud ceva nou despre corbi.
Pana una-alta... articolul din Dog Magazin :





DiggIt!Add to del.icio.usAdd to Technorati Faves I`m Reading: Ciobanesc CorbTweet this!
5 comentarii:
gravatar
Anonim spunea...
13 mai 2009 la 15:10  

am si eu unul si mi se pare cel mai devotat ciine ce lam vazut eu vreo data

gravatar
nicky oradea spunea...
20 octombrie 2009 la 23:27  

imi cer scuze dar nu stiu despre ce rasa e vorba?
e o rasa romaneasca? ar fi frumos

gravatar
Daniel Milea (Danny) spunea...
21 octombrie 2009 la 08:47  

Da, este vb despre o noua rasa romaneasca, Ciobanescul Romanesc Corb.

gravatar
Anonim spunea...
20 noiembrie 2009 la 17:22  

Bravoo tie , observ ca esti un tip ce iubeste Carpatinii , chiar daca unii dintre acestia sunt Corbi! Spun asta deoarece , am observat pe diverse forumuri ca aceeasta " Veche - Noua " rasa de Carpatini nu prea este agreata ce crescatorii de dedicati CARPATINULUI ! De ce ... chiar nu pot intelege.

gravatar
Anonim spunea...
5 ianuarie 2010 la 12:02  

numai cine nu vrea sa accepte adevarul nu crede ,ciobanestii corbi exista dintotdeauna in tara noastra ,poate culoarea sau marimea este un impediment ptr. doritorii de coibanesti romanesti.cu timpul si corbii vor avea parte de atentia cuvenita din partea viitorilor crescatori

Trimiteți un comentariu

Trimiteți un comentariu

Testeaza-ti tastatura!Baga un Comment!
Hai... hai ca poti!
Bravoooo!
:)


Copyright ? 2008 Bloggerized by : GosuBlogger
Langit: Designed by Eches Langit Blogger template distributed by eBlog Templates