feedburner

Te anunt cand mai scriu ceva?

căutare personalizată

Ciobanescul Carpatin si Copilul

Etichete:

Astazi va vorbesc iar despre carpatin. Dupa cum am spus voi aloca mult timp acestei rase.

Multi sunt cei care nu isi iau un caine mare pentru ca au copil/copii. O prostie din punctul meu de vedere. Orice caine educat corespunzator se va purta frumos cu orice membru al familiei.

Eu voi vorbi aici despre relatia Ciobanesc Carpatin si Copil din punct de vedere personal.
Pancu si Zina sunt de o varsta cu Thomas, practic copilaria lui Thomas va insemna in mare parte mult timp alaturi de acesti 2 caini. La inceput trebuie sa recunosc ca eram ingrijorat despre eventualele accidente. Asta pana in momentul in care Zina l-a vazut prima oara pe Thomitza. Nu o sa uit momentul ala... Alina il tinea in brate, avea cam 3 luni Thomitza, si Zina a venit usor s-a ridicat pe Alina uitandu-se ce tine in brate. S-a uitat si asa din scurt i-a dat o limba pe obraz lui thomitza si a stat acolo cu Alina uitandu-se la el. A urmat Pancu, l-a lipait si el si i-am lasat sa stea langa copil. Urmeaza etapa premergatorului... m-am albit cand l-am vazut pe thomas intre cei 2,care deja crescusera aveau cam 7 luni de acum si erau ditamai animalele... Thomas al meu s-a dus cu premergatorul la ei. Amandoi cainii s-au suit cu labele din fata pe premergator si au inceput sa il linga si sa se joace cu el cu atata blandete si atentie incat am ramas toti masca. De atunci Thomas merge singur la caini,intra cu mine cand le dau de mancare,chiar se ascunde de mine in cusca lui Pancu. As putea sa va povestesc vreme buna despre diversele intamplari cu ciobanestii si copii. O sa va arat in schimb niste poze care spun multe despre relatia copil-caine. Personal recomand oricarui parinte achizitia unui caine pentru copilul sau. Va spun din proprie experienta ca daca nu ar fi fost Axa, copilaria mea ar fi fost cu totul altfel. Un caine va oferi mereu protectie si atentie familiei lui, dar cea mai mare grija va fi acordata in primul rand copilului.
Va las in compania unor poze cu dulaii,copii si nepoatele mele:











Sa nu credeti ca doar carpatinii sunt senzationali cu copii. Uite-l pe Tano( Cane Corso) cu Thomitza.





Se mai intampla si accidente :)



Dar copilul va iubi mereu cainii:



DiggIt!Add to del.icio.usAdd to Technorati Faves I`m Reading: Ciobanescul Carpatin si CopilulTweet this!
0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

Trimiteți un comentariu

Testeaza-ti tastatura!Baga un Comment!
Hai... hai ca poti!
Bravoooo!
:)


Copyright ? 2008 Bloggerized by : GosuBlogger
Langit: Designed by Eches Langit Blogger template distributed by eBlog Templates