feedburner

Te anunt cand mai scriu ceva?

căutare personalizată

Povestea Alinei

Etichete:

Am tot zis ca ma apuc si eu sa scriu despre povestea Alinei,insa va spun sincer ca imi este greu sa vorbesc despre Mihai fara sa imi vina sa injur de toate cele. Dar voi incerca sa scriu cat mai civilizat posibil.


Acum sa trecem la popandaul asta de Mihai. Toata lumea(Chiar si eu cateodata!) ma intreaba cum am rezistat atatia ani fara sa il tavalesc. Este o intrebare buna, care isi are raspunsul in simplul fapt ca am vrut cu orice pret sa evit scandalurile in fata Ioanei, iar eu cu alte ocazii nu ma vad cu individul.
Imi aduc aminte o intamplare petrecuta pe la inceputul proceselor,cand am vorbit si eu cu el pentru prima data.. omul imi spunea la telefon ca el e smecher de Ferentari ca e prieten cu ...(nu dau nume, dar daca ar auzi tipul in cauza cine se lauda cu numele lui, s-ar muta "ratonul" in rate din Ferentari). Initial l-am lasat sa vorbeasca,urmand ca prima noatra conversatie sa se termine cu intrebarea mea :
"Nu te supara,de cand conduc smecherii Dacia 1310?".
Ce a uitat Alina sa spuna, este ca in timpul conversatiilor de genul celei de mai sus, omul cerea 300 de euro pentru ca Alina sa o vada pe Ioana la el in curte. Si chestia asta nu i-a spus-o doar Alinei,ne-a spus-o atat Danei (sora Alinei) cat si mie. De fapt prima oara cand era sa ma iau la tranta cu el a fost datorita acestei replici,pentru ca in tribunal vorbea cu mine si se jura pe toate cele ca el nu a spus asa ceva. Asta e stilul lui, iti spune ceva in fata... dupa care se jura pe sanatatea ma-sii ca nu e adevarat.
In aceeasi perioada numarul Alinei a fost publicat in presa si pe net la rubrica "pentru domni generosi". Bineinteles ca s-a jurat ca nu el a facut asta.

Despre ce s-a intamplat pe parcursul anilor va explicat Alina, eu spun doar ca omul asta nu o merita pe Ioana. Si in sustinerea acestei afirmatii pot aduce cel putin 20 de persoane care sa ateste acest lucru,dovezi scrise,poze,anchete de la sectia 18 si multe altele care ar putea convinge pe oricine ca jegul ala nu face decat rau copilului,pe oricine.. mai putin cacatul asta de justitie de la noi din tara. Daca stau sa ma gandesc bine totul a plecat de la cacatul ala de lege cu "citatea la ziar si la usa instantei" .. pai cine dracu citeste ziarele sa vada daca e dat in judecata sau nu?

Despre Mihai ce sa va mai spun? Replica asta cu "eu sunt smecher" o aud de 4 ani si in toti acest ani acelasi muritor de foame a ramas. Am fost acuzat de unii ca sunt rasist cand vine vorba de Ferentari. Nu sunt domne rasist, atata tot ca nu sunt de acord ca un copil sa fie crescut intre traficanti de droguri si drogati, atata timp cat are sansa la ceva mai bun. A venit in instanta sustinand ca Ioana invata la o scoala renovata,moderna,etc,etc.
Ia mergeti fratilor unii la scoala 135. Ai impresia ca ajungi la puscarie. Gard de beton de 2 m de jur imprejurul scolii. Copii tinuti in clase pe parcursul pauzelor. Gardieni si politisti comunitari peste tot,ai impresia ca Bronxul lui De Niro s-a mutat in scoala aia.Cred ca este peisajul ideeal pentru un clip BUG Mafia despre ghetou si borfasi.

Nu pot scrie pe un blog ce ii doresc eu lui Mihai,pentru ca daca "Doamne Ajuta!"(nu "fereste") pateste ceva as fi eu acuzat ca i-am provocat daune. Si eu nu vreau asta, imi e drag nemernicu, atat de drag incat mi-ar place sa-l vad spanzurat de-un copac cu cracii`n sus si biciut ca in Patimitile lui Iisus!

Gata.. ca deja incep sa iasa la suprafata sentimentele pentru jegul asta de om care isi bate joc de un copil. Sa vedem ce urmeaza acum pe 2 martie la proces!

DiggIt!Add to del.icio.usAdd to Technorati Faves I`m Reading: Povestea AlineiTweet this!
3 comentarii:
gravatar
Anonim spunea...
12 februarie 2009 la 11:41  

Sa nu uite acel fund gol ca profita de sarmanul copil sa o distruga pe alina fapt pe care il sustinea cu tarie cind s-a produs despartirea dintre ei doi.Pacat de inteligenta ioanei care risca sa se stinga acolo printre lazi de bere tutun si injuraturi care troneaza in casa lor.Si de altfel sa inteleaga lumea ca inteligenta fetei NU e rodul educatiei primite in familia lui mihai ci acei 3 ani petrecuti cu alina pina sa se desparta de el.Si cu ce voiam sa intervin in mod special in acest com este faptul ca acest om nu merita nici sa i se spuna tata.Sa nu uite ca atunci cind a nascut alina stia perfect ca urmeaza sa nasca prin operatie de cezariana pentru ca avea grave probleme.Si el ce a facut?A dus-o frumos la spital si a uitat sa mai treaca 3 zile pe acolo lasand-o pe saraca femeie fara haine de spital fara mincare si fara bani de cezariana.
.Operatia a avut loc insa bani de acasa nu mai venea nimeni sa-i mai aduca,pentru ca totusi o cezariana nu ti-o face nimeni gratuit.
Suna saraca la dementul care azi si-a luat un avint ca e un tata exemplar iar el intarzia sa apara. Si de altfel sa nu uite ca atunci cind dupa 3 zile a ajuns intr-un final la alina la spital aceasta l-a invitat sa-si vada fetita,
la care el cum credeti ca a reactionat?Cu urmatoarele cuvinte:"hai lasa-ma ca nu am timp ,ma grabesc".Mie una imi vine sa il strivesc ca pe un gindac.IN LOCUL ALINEI PROBABIL IMI FACEAM DE MULT DREPTATE SINGURA PT CA PE CEI DIN JUSTITIA ROMANA NU II INTERESEAZA DRAMA UNOR COPII CARORA LI SE FURA DREPTUL LA O VIATA NORMALA.CU CREDINTA IN DUMNEZEU SPER CA TOTI CEI CARE AU CONTRIBUIT LA DISTRUGEREA COPILARIEI SI AU PRIVAT-O DE DRAGOSTEA DE MAMA PE IOANA SA PLATEASCA CUM O VREA CEL DE SUS.

gravatar
Nikol spunea...
13 februarie 2009 la 13:05  

Eu am citit aceasta poveste pe blogul ei.
Acum nu vreau decat sa te felicit!!!!!

Esti un barbat pe care muuulte femei si l-ar dori! ;)
Dar e bine k tu esti doar al ei,al Alinei!

gravatar
Anonim spunea...
15 februarie 2009 la 18:59  

Salutari domnule!
Nu te cunosc dar te stimez din cele scrise. Ai o familie, poti sa zici asta azi. Si nimeni n-a zis ca va fi usor sa o faci o Familie, dar asta cu siguranta o stiai inca de la inceputul inceputurilor.
Astept ganduri noi de la voi si fie ca ele sa fie din ce in ce mai bune, pentru ca meritati. Ati luptat cum se cuvine si n-ati dat inapoi de la nici un obstacol, pentru a va castiga zile mai bune pentru maine. La asta ma refer cand zic ca te/va stimez.
Va doresc TOATE CELE MAI BUNE!

Trimiteți un comentariu

Trimiteți un comentariu

Testeaza-ti tastatura!Baga un Comment!
Hai... hai ca poti!
Bravoooo!
:)


Copyright ? 2008 Bloggerized by : GosuBlogger
Langit: Designed by Eches Langit Blogger template distributed by eBlog Templates