feedburner

Te anunt cand mai scriu ceva?

căutare personalizată

The "Pauza"

Etichete: ,

Gata, plec pentru 1-2 saptamani,voi incerca sa mai postez intre timp dar nu promit nimic pentru ca nu voi avea acces la internet. Sunt foarte ocupat cu evenimentele din viata personala,mai exact povestea Alinei se apropie de sfarsit,asadar trebuie sa ma axez mai mult pe aceasta problema.

Am un mesaj pentru "prietenii" mei din lumea carpatinului:
- Baieti, oricat de mult v-as uri eu pe voi si oricat de mult mi-ar place sa va vad violati de un trib de indieni... NU am timp de voi. Asa ca incetati in a mai ma pomeni de fiecare data cand va deranjeaza cineva. Nu sunt eu adminul nici unui forum,de fapt numai de forumuri nu am eu timp acum. V-ati atins scopul, am incetat sa mai ma cert cu voi, incercati sa faceti acelasi lucru. Sau credeti ca eu sunt singurul vostru dusman? Nu sunt nici singurul,nici cel mai important asa ca mai bine vedeti-va de treaba voastra. Va multumesc ca imi cititi blogul atat de constant. :)

Va salut pe toti,ne citim curand!

DiggIt!Add to del.icio.usAdd to Technorati Faves I`m Reading: The "Pauza"Tweet this!
1 comentarii:
gravatar
Anonim spunea...
26 februarie 2009 la 20:03  

multa bafta Alinei si tie, va tinem pumnii sa fie asa cum vreti voi deznodamantul povestii. Capul sus si fiti tari pana la capat!

Trimiteți un comentariu

Trimiteți un comentariu

Testeaza-ti tastatura!Baga un Comment!
Hai... hai ca poti!
Bravoooo!
:)


Copyright ? 2008 Bloggerized by : GosuBlogger
Langit: Designed by Eches Langit Blogger template distributed by eBlog Templates