feedburner

Te anunt cand mai scriu ceva?

căutare personalizată

Ciobanesc Romanesc Corb

Etichete:

Am decis ca din cand in cand sa postez un articol despre o rasa romaneasca. Chiar daca sunt un fan infocat al ciobanescului carpatin,cred ca fiecare rasa romaneasca merita promovata. Incep astazi cu Ciobanescul Corb atat pentru faptul ca e cea mai noua rasa omologata pe plan national cat si pentru faptul ca imi sunt foarte dragi.

Era prin martie 2007 cand m-am inregistrat pe animale.ro si spun sincer ca pana atunci habar nu aveam de existenta corbilor. Am descoperit topicul asta, unde Cosmin (Corbu sau Mustang pe forumuri) le spunea tuturor despre cainii astia negri, subiectul m-a captivat si am inceput sa fiu din ce in ce mai interesat de cainele asta.
In primul rand datorita culorii.. mereu mi-au placut cainii negri,acum vorbeam insa de un ciobanesc,ceea ce nu putea decat sa ma bucure.
Am aflat in timp despre numeroasele povesti si legende cu acest caine,am inteles din ceea ce citeam acolo ca vorbim de un caine tipic romanesc.Caracterul,impozanta si utilitatea lor atrag orice privire,sunt sigur de asta.
Aveam insa o problema,timpul trecea,vedeam tot felul de poze si totusi nu apucasem sa vad un exemplar de ciobanesc corb live.
Timpul a rezolvat si aceasta problema,cand la Predeal in 2008 au fost prezentati pentru prima oara intr-o expozitie AchR. Va spun sincer ca am ramas foarte placut surprins cand am vazut acesti caini. Abosult superbi,acea culoarea neagra lucea sub razele soarelui.. te indragosteai de ei instant.
In decembrie 2008 s-a anuntat si omologarea nationala a rasei (parca in decembrie,daca ma insel va rog sa ma corectati) si astfel la Gala Ciobanestilor Romanesti am putut asista la primul arbitraj oficial al Ciobanestilor Corbi.
Cainii vazuti la Predeal mi-au placut,insa ceea ce vedeam la Gala deja intrecea orice asteptari,s-au strans peste 60 de exemplare,dintre care unele te faceau sa ramai incremenit. Imaginati-va niste dulai imensi,negrii al carui latrat acoperea orice alt zgomot din zona. Nu stiu daca exista cuvinte suficient de frumoase pentru a descrie ciobanestii romanesti,fiecare in parte are acel "ceva" care te cucereste. Pe scurt eu cred ca orice roman care vrea un caine atat de paza si protectie cat si un excelent companion ar trebui sa opteze pentru un Ciobanesc Romanesc.
Intre timp daca doriti mai multe detalii despre ciobanesc corb,intrati pe forumul lui Cosim,care este dedicat in exclusivitate acestei rase.







DiggIt!Add to del.icio.usAdd to Technorati Faves I`m Reading: Ciobanesc Romanesc CorbTweet this!
3 comentarii:
gravatar
Anonim spunea...
25 februarie 2009 la 14:26  

Trecura ceva vreme din 2006 cand personal am inceput sa vorbesc despre aceasta RASA (spre amuzamentul unora care credeau ca s-a trezit un neica nimeni care vorbeste aiurea in tramvai) si iata ca acum sunt oficial recunoscuti de forul chinologic la nivel national.
Nu pot decat sa ma bucur si sa urez rasei cat mai multe exemplare de cea mai buna calitate si, cel mai important sa reziste "modernizarii" asa cum o stiu eu (plina de acele calitati care l-au impresionat pe Danny).
Domane ajuta!

P.S. - pentru discuti despre acesti caini va astept pe forumul dedicat in exclusivitate lor!

gravatar
Anonim spunea...
25 februarie 2009 la 14:27  

Scuzati greselile de ortografie - graba bat-o vina!

gravatar
Anonim spunea...
21 iunie 2010 la 01:06  

si noi avem un ciobanesc romanesc corb. este o rasa superba!

Trimiteți un comentariu

Trimiteți un comentariu

Testeaza-ti tastatura!Baga un Comment!
Hai... hai ca poti!
Bravoooo!
:)


Copyright ? 2008 Bloggerized by : GosuBlogger
Langit: Designed by Eches Langit Blogger template distributed by eBlog Templates