feedburner

Te anunt cand mai scriu ceva?

căutare personalizată

Tolea Ciumac

Etichete:

Cred ca deja cazul Magda vs Tolea il stim cu totii. Cateodata mai stateam sa ma amuz de subiectele OTV.. atunci am prins faza cu Elodia in sac. :) Tolea a adus un sac si i-a tinut o emisiune intreaga pe toti in suspans... toti credeau ca in sac e Elodia. Cand de fapt...



1 - 0 pt Tolea

Astazi.. acelasi Tolea il pune pe Diaconescu unde ii e locul :



2-0 pt Tolea.


Nu stiu ce ziceti voi dar eu am devenit fan Tolea Ciumac. Foarte tare omul!

DiggIt!Add to del.icio.usAdd to Technorati Faves I`m Reading: Tolea CiumacTweet this!
1 comentarii:
gravatar
scorchi spunea...
14 martie 2009 la 15:42  

eu vreau sa vad in direct cum tolea face pipi pe domnu Dan Diaconescu pentru ca el numa emisiuni naspa are si daca face el pipi am sa vin si eu sa fac pipi daca nu se supara

Trimiteți un comentariu

Trimiteți un comentariu

Testeaza-ti tastatura!Baga un Comment!
Hai... hai ca poti!
Bravoooo!
:)


Copyright ? 2008 Bloggerized by : GosuBlogger
Langit: Designed by Eches Langit Blogger template distributed by eBlog Templates