feedburner

Te anunt cand mai scriu ceva?

căutare personalizată

Pauza...

Etichete:

Gata,maine plec la tara, ma duc sa imi vad cainii si sa il iau pe al meu baiat, care a stat in vacanta la bunici putin. Cand revin o sa vi-l prezint mai pe indelete pe micul meu golanas. Am un pusti de 2 ani jumate, o rautate de baiat... l-ar putea face pe Denis Pericol Public sa para incepator, dar nu conteaza, tot il iubesc. :)
Dupa cum spuneam intr-un post mai jos,pe data de 2 avem termen la procesul pentru reincredintarea minorului pe care il are sotia mea cu fostul sot. Sper sa se termine totul cu bine. Dupa ce termin cu procesul o sa postez aici intreaga poveste,pentru ca prin ce am trecut noi timp de 4 ani din cauza justitiei din Romania nu doresc nimanui sa treaca.
Ma rog,o sa fiu plecat cateva zile.. si asa nu am multi cititori asa ca nu o sa mi se duca dorul.
Hai pa.. revin in cateva zile.


Hai sa va arunc un banc,asa de control..

Cica 2 purici se intalneau o data pe an in Florida, pentru a isi impartasi unul altuia pataniile din anul trecut.
La un moment dat.. unul din purici intarzie 2-3 zile. Il gaseste pe prietenul lui pe o plaja in Floria.. statea la soare cu 2 puricioaice.. ii mergea bine, numai el tremura.dardaia de frig,era vanat la fatza..
Asta cand il vede il intreaba :
-Ce ai ba,esti nebun...suntem in Florida,dupa ce ca ai intarziat 3 zile mai si tremuri de frig.Ce dreacu ai?
-Ce sa am ba.. nu am stiut cu ce sa vin pana aici,si am sarit in barba unui motociclist nebun ce gonea cu peste 200 la ora spre Floria. Iti dai seama ca am inghetat tot!
-Pai ba prostule! Ba tampitule.. in Florida vii cu avionul, sari in chiloteii unei stewardese,te cuibaresti la caldurica acolo.. in cateva ore esti in Florida.
-Bine domne.. o sa tin minte!

Trece anul si urmeaza ca cei 2 purici sa se reintalneaca.. asta iar ajunge primul.. al doilea iar intarzie.. si iar ajunge tremurand pe plaja..
Primul purice ramane masca:
-Ba bouleeee nu ti-am zis sa iei avionul?!?!
-Du-te ba dracu! Tu cu sfaturile tale! Pai m-am dus in aeroport...
-Asa si?
-Pai am luat o cafea,am vazut o stewardesa...
-Asa,asa ... si?
-Pai am sarit in chilotei asa cum mi-ai spus tu... si am adormit cuibarit frumos acolo la caldurica..
-Asa... si de ce tremuri acum?
-Pai asta e ba.. am adormit la caldurica si m-am trezit in barba unui motociclist nebun ce gonea spre Florida cu 200 la ora.



Nu stiu ce ziceti voi,dar mie imi place de mor bancul asta! Al naibii motociclist... :))

DiggIt!Add to del.icio.usAdd to Technorati Faves I`m Reading: Pauza...Tweet this!
0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

Trimiteți un comentariu

Testeaza-ti tastatura!Baga un Comment!
Hai... hai ca poti!
Bravoooo!
:)


Copyright ? 2008 Bloggerized by : GosuBlogger
Langit: Designed by Eches Langit Blogger template distributed by eBlog Templates