feedburner

Te anunt cand mai scriu ceva?

căutare personalizată

Internetul si Securitatea

Etichete:

Da!
Am fost prost,nu am instalat nici un firewall si antivirus cu gandul ca "nu mi se intampla tocmai mie!" ... si uite ca s-a intamplat. Niste tampiti, si asta e varianta lights, nu as vrea sa fiue nevoit sa ii fac muisti infantili loviti de pubertate dupa varsta de 30 de ani care in loc sa isi vada de propriile probleme ii fute grija de pula mea si cum percep eu durerea... nu.. nu vreau sa spun asta despre ei. Nu care cumva sa se supere acel hacker futu`i pe ma`sa`n gat! Trecand peste partea de introducere... din calculator mi-au fost furate poze FOARTE personale, copii ale actelor si se pare ca au avut si acces la datele mele de conectare online la contul bancar.
Asa ca se s-au gandit ei.. s-au gandit sa trimita acele poze cu mine nud.. la majoritatea cunoscutilor mei,asta dupa ce initial mi-au aflat parola cu ajutorul unui keylogger banuiesc. Asta e... faptul e deja consumat,dar vreau sa imi cer scuze tuturor care au primit mesaje de pe emailul meu sau daca pe vre-un forum au primit mesaje de la userul meu. Nu am fost eu cel care a trimis acele poze, cei care sunteti in domeniul chinologiei stiti toti cine a fost... sunt un sac de nervi pentru ca din cauza tampeniei facute de ei,a trebuit sa dau format la tot calculatorul.. aproximativ 300 de giga dusi pe maciuca din cauza maimutoilor astia... asta e. Asa imi trebuie daca imi permit sa iubesc o rasa de ciobanesti romanesti si sa fac orice pentru promovarea ei. Dar nu ma las baieti.. continuati daca va tin outele... dar niciodata sa nu uitati ca aparentele inseala,si tare imi e mie ca nu va jucati cu cine trebuie.

Atasez aici si ce se intampla cu calculatorul meu in timp ce vorbim.. ca sa vedeti ca nu mananc rahat,si unii handicapati nu se lasa sub nici o forma...





Si ...apropo bai coane hackere.. m-ai fortat sa sterg tot ce aveam pe calc.. ce speri sa mai gasesti?

DiggIt!Add to del.icio.usAdd to Technorati Faves I`m Reading: Internetul si SecuritateaTweet this!
0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

Trimiteți un comentariu

Testeaza-ti tastatura!Baga un Comment!
Hai... hai ca poti!
Bravoooo!
:)


Copyright ? 2008 Bloggerized by : GosuBlogger
Langit: Designed by Eches Langit Blogger template distributed by eBlog Templates