feedburner

Te anunt cand mai scriu ceva?

căutare personalizată

Ciobanesc Carpatin

Etichete:

Cu toate ca initial imi propusesem sa nu scriu aici despre caini, mi-am dat seama ca nu pot evita tocmai acest aspect, care in ultima vreme a facut parte din viata mea tot mai des.Sunt multe rase pe pamantul asta, si multi caini buni, insa afinitatea mea, pasiunea si iubirea mea va ramane mereu Ciobanescul Carpatin.
M-am bagat tot mai adanc in lumea chinologica si am inceput sa ies in expozitii, sa particip pe cat de des am putut la evenimente ce tin de ciobanescul romanesc si sa promovez online aceasta rasa. De ce? Sincer si eu ma intreb de multe ori, dupa cati "prieteni" mi-am facut in lumea asta. De multe ori spun .. "gata, mi-a ajuns!", dar urmeaza momentul cand ma uit la cainii mei, cat de minunati poti fi, si cat de putin cunoscuti de romani sunt, spun asta pentru ca e de-a dreptul enervant sa mergi cu un caine romanesc pe strada si lumea sa te intrebe : "asta e de ala caucazian?". M-am saturat sa trebuiasca sa dau mereu acelasi raspuns, si apoi ma intreb ce pretentii poti avea de la oamenii de rand,cand prezentatori de televiziune incurca mioriticul cu bucovineanul sau carpatinul si viceversa. Pe scurt ma ocup de cainii astia din simpla pasiune dar si din dorinta de a arata romanilor ce rasa romaneasca, ce caine uluitor ne-a fost daruit de ciobanii romani. Stati ca asta nu e tot, nu e vorba doar despre carpatin ... avem 4 rase nationale, 2 omologate international, si 2 omologate doar national momentan. Pariu ca daca opresti 10 oameni pe strada si ii intrebi despre rasele romanesti 9 din 10 vor spune ca nu stiu sau iti vor da un raspuns complet aiurea?
Trecand peste aceste mici neajunsuri este totusi bine ca dealungul timpului s-au gasit oameni care sa se ocupa de rasa asta,oameni care iubesc la fel ca mine cainii astia si care au facut si vor face orice pentru ei. Ii amintesc aici pe George Balan, Catalin Ionete si Dan Sarbu, 3 oameni pe care ii cunosc si pe care sunt mandru sa ii numesc prieteni. Oamenii astia lucreaza cu ciobanescul carpatin si pentru ciobanescul carpatin. Bravo lor pentru munca depusa. Hai ca va las, o sa mai scriu eu si despre carpatin si diversele evenimente la care particip,deocamdata termin aici...

DiggIt!Add to del.icio.usAdd to Technorati Faves I`m Reading: Ciobanesc CarpatinTweet this!
1 comentarii:
gravatar
Florin spunea...
9 ianuarie 2009 la 18:22  

Frumos faptul ca ti-ai gasit timp sa reamintesti lumii cat de minunat este mandretea noastra de caine. Niciodata nu e prea mult de spus despre ei.

Sa traiesti nenea Danny, sa iti traiasca copilul si cainii toti sunt frumosi foc !

Trimiteți un comentariu

Trimiteți un comentariu

Testeaza-ti tastatura!Baga un Comment!
Hai... hai ca poti!
Bravoooo!
:)


Copyright ? 2008 Bloggerized by : GosuBlogger
Langit: Designed by Eches Langit Blogger template distributed by eBlog Templates